Mardorin - 2008-12-31 18:25:07

Uwaga jest to magia ,która nie podpada pod żadną domenę. Nie znaczy to że wszystkie czary są to łatwe i "proste" czary, (choć to w większości prawda). Nazwa ta przyjęła się z powodu tego ,że magowie rzadko używają czarów z tej "domeny" i wolą czary żywiołów.

Magiczny Pocisk
Poziom: III
Mag wystrzeliwuje magiczny pocisk w kierunku przeciwnika. Pocisk zadaje obrażenia zależne od mocy maga (Moc  • 1.2). Czar zużywa mało many.

Magiczna Tarcza
Poziom: II
Czar wytwarza magiczną ochronę ,która chroni maga przed ciosami. Ochrona wytrzymuje 8 obrażeń +1 za każdy punkt Mc. Czar zużywa małe zapasy many.

Strzała Mocy
Poziom: II
Mag wystrzeliwuje małą strzałę ,która zadaje małe obrażenia. Za każdy poziom w Mc (licząc o III) można wystrzelić dodatkową strzałę. Strzały można wystrzelić w jednego lub więcej przeciwników ,lecz oczywiście kierunek lotu strzał musi być określony (stożek od ręki). Czar zużywa mało many.

Odbicie
Poziom: ?
Czar odbija zaklęcie maga. Aby odbić zaklęcie trzeba mieć poziom mocy równy lub większy niż, poziom czaru. Kiedy odbije się czar jego poziom wzrasta o 1. Czar zużywa średnie zapasy many, lecz może zmęczyć maga tym bardziej kiedy odbija potężne czary.

Tarcza Maga
Poziom: III
Mag tworzy wokół siebie magiczne pole ,które może przyjmować na siebie słabsze ciosy. Czar zużywa małe pokłady many.

Ochrona osobista
Poziom: IV
Tworzy na magu ochronę ,która może przyjąć na siebie jeden cios, o nieokreślonej sile. Czar zużywa dość duże zapasy many.

Kierunek
Poziom: III
Dzięki temu czarowi mag ,może określić kierunki świata. Czaru ten zużywa ,można by rzec symboliczne zapasy many.

www.gsm-java.pun.pl www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl www.poke-arena.pun.pl www.kuxklan.pun.pl www.filary.pun.pl