Uwaga jest to magia ,która nie podpada pod żadną domenę. Nie znaczy to że wszystkie czary są to łatwe i "proste" czary, (choć to w większości prawda). Nazwa ta przyjęła się z powodu tego ,że magowie rzadko używają czarów z tej "domeny" i wolą czary żywiołów.
Magiczny Pocisk Poziom: III Mag wystrzeliwuje magiczny pocisk w kierunku przeciwnika. Pocisk zadaje obrażenia zależne od mocy maga (Moc • 1.2). Czar zużywa mało many.
Magiczna Tarcza Poziom: II Czar wytwarza magiczną ochronę ,która chroni maga przed ciosami. Ochrona wytrzymuje 8 obrażeń +1 za każdy punkt Mc. Czar zużywa małe zapasy many.
Strzała Mocy Poziom: II Mag wystrzeliwuje małą strzałę ,która zadaje małe obrażenia. Za każdy poziom w Mc (licząc o III) można wystrzelić dodatkową strzałę. Strzały można wystrzelić w jednego lub więcej przeciwników ,lecz oczywiście kierunek lotu strzał musi być określony (stożek od ręki). Czar zużywa mało many.
Odbicie Poziom: ? Czar odbija zaklęcie maga. Aby odbić zaklęcie trzeba mieć poziom mocy równy lub większy niż, poziom czaru. Kiedy odbije się czar jego poziom wzrasta o 1. Czar zużywa średnie zapasy many, lecz może zmęczyć maga tym bardziej kiedy odbija potężne czary.
Tarcza Maga Poziom: III Mag tworzy wokół siebie magiczne pole ,które może przyjmować na siebie słabsze ciosy. Czar zużywa małe pokłady many.
Ochrona osobista Poziom: IV Tworzy na magu ochronę ,która może przyjąć na siebie jeden cios, o nieokreślonej sile. Czar zużywa dość duże zapasy many.
Kierunek Poziom: III Dzięki temu czarowi mag ,może określić kierunki świata. Czaru ten zużywa ,można by rzec symboliczne zapasy many.
|