Domena Ognia
![http://images31.fotosik.pl/365/3994fa29a1ad15a9m.jpg](http://images31.fotosik.pl/365/3994fa29a1ad15a9m.jpg)
Ognisty pocisk Poziom: II Słaby czar wysyłający małą kulką ognia w kierunku przeciwnika. Pocisk może jedynie ostro poparzyć ale raczje nie da się nim nic podpalić. Pocisk ma dodo tego mały zasięg. Zużywa mało many
Strumień ognia Poziom: IV-VI Czar sprawia że z ręki maga wylatuje strumień ognia. Strumień ognia o dziwo łatwo zapala na wodzie ,za to trudno nim zapalić człowieka. Zadaje nader poważne obrażenia i może być zabójczym narzędziem na wysokich poziomach magi.
Inferno Poziom: VII W okręgu 6m wywołuje ogień. Ogień wywołany przez to zaklęcie jest najgorętszy ze wszystkich. Wszystkie stworzenia w promieniu 4m od ognia mogą zapalić się od swojego tłuszczu lub ostro poparzyć. Niestety zaklęcie to jest bardzo męczące i zużywa wielkie zapasy many.
Kula ognia Poziom: VI Wysyła w kierunku przeciwnika wielką kulę ognia która leci arz po lini prostej. Przy kontakcie z punktem wybucha. Kula Ognia zadaje ogromne obrażenia ,lecz niestety jest bardzo powolna i nie może służyć do oblężeń- leci tylko 20 metrów.
Pirotechnika Poziom: I-X Czar pozwala przywołać ogień lub duże ciepło na danym obszarze. im wyższy poziom tym ogień może więcej zapalić. Tabela:
- Poziom: I-II może stworzyć małe ciepło
- Poziom III
tworzy mały płomień wielkości kartki - Poziom IV- tworzy ogień
wielkości krzesła - Poziom V może zapalić
człowieka - Poziom VI może zapalić grupę ludzi
- Poziom
VII może zapalić dom lub mniejszy budynek - Poziom VIII może
zapalić kamienicę lub większy budynek - Poziom IX- może zapalić
nawet pałac - Poziom X - może zapalić teren 1 kilometr
kwadratowy.
Piekielny Ogień Poziom: IV Czar przywołuje ogień z piekieł który mocno parzy i wywołuje mutacje u przeciwników. Jest to ulubiony czar magów i rycerzy Lengu. Zużywa mało many ,lecz częste wywoływanie go powoduje skazę oraz mutacje
Ognista strzała Poziom: III Wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika zapaloną strzale. Strzała mocno się pali i jest otoczona ognistą poświatą. Strzała leci aż 350 m z wielką szybkością. Strzała zużywa bardzo dużo many jak na swoją skuteczność.
Ognista Tarcza Poziom: III Daje możliwość ochrony przed ogniem. Dodatkowo każde obrażenie wręcz powoduje dodatkowe 3 obrażenia od ognia. Czas trwania tarczy: 5 minut
Ognisty podmuch Poziom: IV Wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika serie ognistych pocisków okropnie rozpędzonych który zapalają wszystko na swojej drodze. Zużywa ,to odpowiednią ilość many.
Wiatr Płomieni Poziom: V Czar wywołuje podmuch wiatru tyle ,że palącego się. Wiatr może kogoś bardzo mocno poparzyć i zadać ogromne obrażenia. Czar zużywa średnie zapasy many.
Płonący oręż Poziom: III sprawia że oręż maga zaczyna się palić i jarzyć mocnym blaskiem. Oręż zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz może oślepić przeciwnika (przysunięty blisko twarzy). Im większy poziom Mocy maga tym większe obrażenia
|