Mardorin - 2008-11-22 09:44:35

Domena Ognia
http://images31.fotosik.pl/365/3994fa29a1ad15a9m.jpg

Ognisty pocisk
Poziom: II
Słaby czar wysyłający małą kulką ognia w kierunku przeciwnika. Pocisk
może jedynie ostro poparzyć ale raczje nie da się nim nic podpalić.
Pocisk ma dodo tego mały zasięg. Zużywa mało many

Strumień ognia
Poziom: IV-VI
Czar sprawia że z ręki maga wylatuje strumień ognia. Strumień ognia o
dziwo łatwo zapala na wodzie ,za to trudno nim zapalić człowieka.
Zadaje nader poważne obrażenia i może być zabójczym narzędziem na
wysokich poziomach magi.

Inferno
Poziom: VII
W okręgu 6m wywołuje ogień. Ogień wywołany przez to zaklęcie jest
najgorętszy ze wszystkich. Wszystkie stworzenia w promieniu 4m od
ognia mogą zapalić się od swojego tłuszczu lub ostro poparzyć.
Niestety zaklęcie to jest bardzo męczące i zużywa wielkie zapasy many.

Kula ognia
Poziom: VI
Wysyła w kierunku przeciwnika wielką kulę ognia która leci arz po lini
prostej. Przy kontakcie z punktem wybucha. Kula Ognia zadaje ogromne
obrażenia ,lecz niestety jest bardzo powolna i nie może służyć do
oblężeń- leci tylko 20 metrów.

Pirotechnika
Poziom: I-X
Czar pozwala przywołać ogień lub duże ciepło na danym obszarze. im wyższy poziom tym ogień może więcej zapalić. Tabela:

  • Poziom: I-II może stworzyć małe ciepło
  • Poziom III
    tworzy mały płomień wielkości kartki
  • Poziom IV- tworzy ogień
    wielkości krzesła
  • Poziom V może zapalić
    człowieka
  • Poziom VI może zapalić grupę ludzi
  • Poziom
    VII może zapalić dom lub mniejszy budynek
  • Poziom VIII może
    zapalić kamienicę lub większy budynek
  • Poziom IX- może zapalić
    nawet pałac
  • Poziom X - może zapalić teren 1 kilometr
    kwadratowy.

Piekielny Ogień
Poziom: IV
Czar przywołuje ogień z piekieł który mocno parzy i wywołuje mutacje u
przeciwników. Jest to ulubiony czar magów i rycerzy Lengu. Zużywa mało
many ,lecz częste wywoływanie go powoduje skazę oraz mutacje

Ognista strzała
Poziom: III
Wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika zapaloną strzale. Strzała mocno
się pali i jest otoczona ognistą poświatą. Strzała leci aż 350 m z
wielką szybkością. Strzała zużywa bardzo dużo many jak na swoją
skuteczność.

Ognista Tarcza
Poziom: III
Daje możliwość ochrony przed ogniem. Dodatkowo każde obrażenie wręcz powoduje dodatkowe 3 obrażenia od ognia. Czas trwania tarczy: 5 minut

Ognisty podmuch
Poziom: IV
Wystrzeliwuje w kierunku przeciwnika serie ognistych pocisków okropnie rozpędzonych który zapalają wszystko na swojej drodze. Zużywa ,to odpowiednią ilość many. 

Wiatr Płomieni
Poziom: V
Czar wywołuje podmuch wiatru tyle ,że palącego się. Wiatr może kogoś bardzo mocno poparzyć i zadać ogromne obrażenia. Czar zużywa średnie zapasy many.

Płonący oręż
Poziom: III
sprawia że oręż maga zaczyna się palić i jarzyć mocnym blaskiem. Oręż zadaje dodatkowe obrażenia od ognia oraz może oślepić przeciwnika (przysunięty blisko twarzy). Im większy poziom Mocy maga tym większe obrażenia

www.bakuganbatllemisztrz.pun.pl www.kuxklan.pun.pl www.gsm-java.pun.pl www.poke-arena.pun.pl www.flyff.pun.pl