Domena Gromu
Błyskawica Poziom: IV-V Wystrzeliwuje błyskawice które zadaje poważne obrażenia od elektryczoności. Do obrażeń należy dodać premie z Intelektu ( Int • 1.5). Nie wyczerpuje dużo many oraz bardzo dobrze działa. Błyskawica leci na jakieś 30 metrów z średnią prędkością.
Łańcuch błyskawic Poziom: VII Wystrzeliwuje serie błyskawic które po prostu gniecie przeciwników. Błyskawice przechodzą z jednego przeciwnika na drugiego. Czar ten wyczerpuje mnóstwo many ,ale zadaje poważne obrażenia.
Ostrze błyskawic Poziom: VIII W ręce maga pojawia się ogromne siła elektryczna. Jeśli mag ma siłę poniżej 3 przywołania ostrza zadaje mu 5 obrażeń. Ostrze wystrzeliwuje się w wybranym kierunku ,a ono w kontakcie z ciałem stałym wybucha (3 metry) oraz oślepia i poraża wszystkich w pobliżu, jest też szansa na ogłuszenie- przy wybuchu ostrze wywołuje ogromne hałasy. Ostrze zadaje poważne obrażenia ,ale zużywa naprawdę wielki zapas many.
Porażenie Poziom: III Poraża istotę w pobliżu 3 metrów. Istota otrzymuje niewielki obrażenia którym może się przeciwstawić, lecz istota chwilę (3 sekundy) nie może się ruszać. Czaru zużywa stosunkowa mało many, lecz jest praktycznie nie skuteczny.
Paraliż Poziom: I Czar paraliżuje dotknięta przez maga osobe na 3 sekundy. Do tego istoty o wytrzymałości większej niż 8 automatycznie się przeciwstawiają. Czar poraża też lekko maga zadając mu malutkie obrażenia (0,3).
Zelektryzowany oręż Poziom:III Oręż nagle zaczyna jarzyć się od błyskawic przechodzących po ostrzu. Jeśli ktoś zbliży się zbyt blisko ostrza zostanie porażony błyskawicą. A osoba dotknięta orężem zostaje ciężko porażona. Dodatkowo jeśli mag ma wysoki poziom mocy ,ma szansę na to że przeciwnik wybuchnie z powodu zelektryzowania.
Fala Błyskawic Simedina Poziom: VIII Stara historia mówi że kiedyś w kolegium magii ,pierwszym magiem był Simedin. Lubował się w domenie błyskawic. Niedługo po zostaniu pierwszym magiem założył gildię magów ,która w krótkim czasie zdobyła szacunek i uznanie w królestwie. Niestety Simedinowi to nie wystarczyło-wyruszył na plan błyskawic na 35 lat. Kiedy wrócił esencja i magia zmutowały go doszczętnie. Łowcy czarownic pojmali go i oskarżyli. W szale przywołał całą swoją energię i ostatnimi mocami człowieka (bo po tym doszczętnie się zmutował) uderzył serią żywych i inteligentnych błyskawic.Simedina zabito ,ale jego czar przetrwał Czar wywołuje fala inteligentnych błyskawic (ciągle wyglądają jak błyskawice) ,które autentycznie przeskakują z przeciwnika na przeciwnika oraz oślepiają ludzi w pobliżu. Po kontakcie z taką błyskawicą mało zostaje z człowieka- kupka węgla.Dodatkowo błyskawica przy kontakcie z żywym stworzeniem wybucha (3 metry). Czar jest morderczy i często jest używany w bitewnym tłoku ,kiedy nie można odróżnić przeciwnika od wroga.- błyskawice są na tyle inteligentne aby rozróżniać wrogów od przyjaciół.
|