Domena Wody
Wodny pocisk
Poziom: III
Wystrzeliwuje wodny pocisk w kierunku przeciwnika. Pociska uderza z dużą siłą i zadaje średnie obrażenia. Czar zużywa stosunkowo mało many
Wytworzenie wody
Poziom: IV-VII
Czar wytwarza ogromne jezioro, im potężniejszy mag tym większe tworzy jezioro. Czar zużywa dość dużo many.
Fala Wody
Poziom: V
Z rąk maga wystrzeliwuje ogromna fala wody, która zadaje poważne obrażenia. Fala leci z ogromną prędkością.
Wodna Tarcza
Poziom: IV
Czar ten tworzy małą tarczę zrobioną z wody. Broni ona maga przed atakami i neguje część obrażeń od wody. Tarcza wodna ma wielkość pawęża. Czar ten utrzymuje się od 1 minuty aż po kilka godzin i zużywa średnie zapasy many.
Wodny Smok
Poziom: VII
Do czaru potrzebny jest średni (na przykład: jezioro, staw albo duża studnia) zbiornik wody. Z wody tworzy się duży (5 m) smok. Może on uderzyć w dowolny obiekt w jego zasięgu. Smok z wody uderza z wielką siłą i może nawet burzyć budynki. Czar zużywa bardzo dużo many.
Wodne Strzały
Poziom: IV
Wokół ręki maga tworzą się małe kropelki wody. Kiedy mag zechce może je wystrzelić. Kropelki może małe lecą z dużą prędkością i mogą zadać bardzo poważne obrażenia- rozcięcie skóry. Czar zużywa stosunkowo duże zapasy many ,do tego kropelki wody są bardzo nie celne.
Oddychanie pod wodą
Poziom: III
Podmiot czaru dostaje zdolność oddychania pod wodą. Mag ,może poświęcać dodatkową manę ,aby przedłużyć działanie czaru.
Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!
Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me
Who made you God to say,
I'll take your life from you?
Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame
Offline