Domena Gromu
Błyskawica
Poziom: IV-V
Wystrzeliwuje błyskawice które zadaje poważne obrażenia od elektryczoności. Do obrażeń należy dodać premie z Intelektu ( Int • 1.5). Nie wyczerpuje dużo many oraz bardzo dobrze działa. Błyskawica leci na jakieś 30 metrów z średnią prędkością.
Łańcuch błyskawic
Poziom: VII
Wystrzeliwuje serie błyskawic które po prostu gniecie przeciwników. Błyskawice przechodzą z jednego przeciwnika na drugiego. Czar ten wyczerpuje mnóstwo many ,ale zadaje poważne obrażenia.
Ostrze błyskawic
Poziom: VIII
W ręce maga pojawia się ogromne siła elektryczna. Jeśli mag ma siłę poniżej 3 przywołania ostrza zadaje mu 5 obrażeń. Ostrze wystrzeliwuje się w wybranym kierunku ,a ono w kontakcie z ciałem stałym wybucha (3 metry) oraz oślepia i poraża wszystkich w pobliżu, jest też szansa na ogłuszenie- przy wybuchu ostrze wywołuje ogromne hałasy. Ostrze zadaje poważne obrażenia ,ale zużywa naprawdę wielki zapas many.
Porażenie
Poziom: III
Poraża istotę w pobliżu 3 metrów. Istota otrzymuje niewielki obrażenia którym może się przeciwstawić, lecz istota chwilę (3 sekundy) nie może się ruszać. Czaru zużywa stosunkowa mało many, lecz jest praktycznie nie skuteczny.
Paraliż
Poziom: I
Czar paraliżuje dotknięta przez maga osobe na 3 sekundy. Do tego istoty o wytrzymałości większej niż 8 automatycznie się przeciwstawiają. Czar poraża też lekko maga zadając mu malutkie obrażenia (0,3).
Zelektryzowany oręż
Poziom:III
Oręż nagle zaczyna jarzyć się od błyskawic przechodzących po ostrzu. Jeśli ktoś zbliży się zbyt blisko ostrza zostanie porażony błyskawicą. A osoba dotknięta orężem zostaje ciężko porażona. Dodatkowo jeśli mag ma wysoki poziom mocy ,ma szansę na to że przeciwnik wybuchnie z powodu zelektryzowania.
Fala Błyskawic Simedina
Poziom: VIII
Stara historia mówi że kiedyś w kolegium magii ,pierwszym magiem był Simedin. Lubował się w domenie błyskawic. Niedługo po zostaniu pierwszym magiem założył gildię magów ,która w krótkim czasie zdobyła szacunek i uznanie w królestwie. Niestety Simedinowi to nie wystarczyło-wyruszył na plan błyskawic na 35 lat. Kiedy wrócił esencja i magia zmutowały go doszczętnie. Łowcy czarownic pojmali go i oskarżyli. W szale przywołał całą swoją energię i ostatnimi mocami człowieka (bo po tym doszczętnie się zmutował) uderzył serią żywych i inteligentnych błyskawic.Simedina zabito ,ale jego czar przetrwał
Czar wywołuje fala inteligentnych błyskawic (ciągle wyglądają jak błyskawice) ,które autentycznie przeskakują z przeciwnika na przeciwnika oraz oślepiają ludzi w pobliżu. Po kontakcie z taką błyskawicą mało zostaje z człowieka- kupka węgla.Dodatkowo błyskawica przy kontakcie z żywym stworzeniem wybucha (3 metry). Czar jest morderczy i często jest używany w bitewnym tłoku ,kiedy nie można odróżnić przeciwnika od wroga.- błyskawice są na tyle inteligentne aby rozróżniać wrogów od przyjaciół.
Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!
Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me
Who made you God to say,
I'll take your life from you?
Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame
Offline