Domena Storma
Leczenie
Wiara: II
Kapłan Storma ,może udrowić 1k12-1 obrażeń. Kapłan, musi przyłożyć ręce do lecznej rany.
Ładunki: 3 na dzień
Błogosławieństwo
Wiara: I-III
Kapłan otrzymuje potężne błogosławnieństwo, dzięki któremu otrzymuje premie +1 do obrażeń oraz +2 do obrony. Do tego przez minutę mag otrzymuje premię +1 do siły.
Ładunki: 7 na dzień
Świetlisty Pocisk
Wiara: IV
Kapłan wystrzeliwuje świetlisty pocisk który oślepia wszystkich w pobliżu 6 metrów , oraz zadaje poważne obrażenia (potrójne nieumarłym i demonom).
Ładunki: 3 na dzień
Młot Grzmotów
Wiara: IV
Aby rzucić ten czar kapłan musi posiadać młot ,topór lub obuch. Wokół oręża pojawia się potężna aura mocy. Oręż otrzymuje premię z usprawnienia +1, oraz PP zwiększa sie o 1. Osoba ,która dzierży oręż otrzymuje premię +1 do morali oraz +1 do Bd
Ładunki: 2 na dzień
Potęga Światła
Wiara: IV
Z rąk kapłana wypływa dobroduszne ciepłe oraz przyjazne światło. Może ono rozświetlić teren i odstraszać demony, mutanty i nueimrałych. Światło daje premię +1 do morali. Światło po 10 minutach znika, chyba ,że kapłan zagorzale się modli.
Ładunki: 3 na dzień
Łaska
Wiara: VII
Kapłan otrzymuje niesamowitą boską łaskę. Czar ten ,leczy wszystkie rany ,zszywa i goi je oraz tworzy wokół kapłana świetlistą aurę ,która oślepia wrogów kapłana. Przez minutę działania tego zaklęcia kapłan otrzymuje +1 do Krzepy oraz Intelektu. Mag w czasie działania zaklęcia może całkowicie się wyciszyć
Ladunki: 1 na dzień
Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!
Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me
Who made you God to say,
I'll take your life from you?
Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame
Offline
Domena Azarotha
Rospalenie duszy
Wiara: II
Kapłan ,rospala swoją dusze, robi mu się cieplej, oraz zwiększa się jego odwaga. Kiedy Kapłan rzuci ten czar ,może przerzucić kolejny rzut na odwagę. Dostaje także premię +1 do morali.
Ładunki: 4 na dzień
Paląca modlitwa
Wiara: III
Kapłan ,zaczyna modlić się do Azarotha. Modlitwa ,tak wpływa na niego ,że otaczają go płomienie. Dzięki temu kapłan jest odporny na ogień oraz każdy kto go dotknie otrzymuje 1k6 +Mc obrażeń.
Ładunki: 2 na dzień
Wir
Wiara: III
Kapłana otacza niesamowity wir płomieni ,z którego wylatują płonące pociski. Taki pocisk zadaje 3 obrażenia.
Ładunki: 2 na dzień
Płonaca dłoń
Wiara: IV
Ręce kapłana zaczynają być gorące i jażą się na czerwono. Kapłan otrzymuje +1 do Krzepy oraz +1 do Walki Wręcz. Kapłan dodatkowo ,może wykonać dodatkowy ,atak w kolejnej rundzie.
Ładunki: 1 na dzień
Uderzeniowy oręż
Wiara: IV
Oręż ,który kapłan trzyma w ręce zaczyna się lekko jarzyć na czerwono ,oraz pojawiąją się wokól niego mniejsze płomyki czy iskry. W przeciwieństwie do czaru magów ,płonący oręż- broń kapłana nie zaczyna płonąć.
Ładunki: 2 na dzień
Przejdą bramy piekieł aby dostać się do bram niebieskich
Spadną jak deszcz aby wyzwolić się
przejdą jak zieolny ogień
Więc miecze ,kusze i Chorągwie- ruszyć czas!
Guilty as charged
But damn it, it ain't right
There's someone else controlling me
Death in the air
Strapped in the electric chair
This can't be happening to me
Who made you God to say,
I'll take your life from you?
Flash before my eyes
Now it's time to die
Burning in my brain
I can feel the flame
Offline